Tuesday, December 23, 2014

ILIYA PINDAH huhuhuuuuu

salam semua. haa.. tadi melawat kekasih hati jantung paru paru yang kami dah kenal since 2003. darjah 1 yaw. hahaha kenal dekat sekolah agama. sebab sekolah pagi lain. aku sekolah cina. dia sekolah melayu. so bila petang memang jumpa and sebab sekelas so sekepala.. sampailah masuk tingkatan 1. satu kelas jugak. sampailah tingkatan 3. sebab tingkatan 4 aku pindah sabah. balik sini sambung form 6 ajak dia jugak. seminggu je sekolah balik sekali then aku dapat UPSI. Isnin tu aku bla.. selasa tu dia ngurus pindah sekolah ke asrama dekat Seremban. Rabu dia pindah sekolah. hebat kan budak ni. hahahahaa sengai betul.

tapi rumah dia still dekat dengan aku. balik cuti mesti jumpa. tak kejap tak lama.. mesti jumpa jugak. atau otp bla bla blaaaa semua cerita terutamanya ada problem hebat debabommmm... tak sah kalau tak habis semua kredit dalam phone ni. hahaha iliya ni aku kenal sampai ke family masing masing kenal. lagi lagi baba dia member pakcik aku pulak. satu tempat keje. so makin lah rapat seadanya. p rumah dia kira boleh lepak sekali dengan ummi and adik adik dia pun dah akrab dengan aku. padanlah aku tengok adik adik dia tu membesar. yang kecik tu dari baby sampailah now dah 6 tahun. lama kan.....

so esok dia nak pindah Seremban. dulu aku dapat tau dia dah nak pindah kira macam 2 3 tahun lagi. so tak kisah sangat. banyak masa lagi. but now... esok weh. k dah bergenang dah air mata ni. semalam pun p rumah dia. tapi dengan Syida je. hari ni p ramai jugak lah. dia macam terharu and pelik semua nak datang sebelum dia pindah. tu tak kisah lah.. so sembang sembang dengan dia. makan pe semua.. gelak gelak hahaha.. dan aku banyak tengok tv sebab masing masing dengan sembang masing masing. aku apa ada... hahaha senyap and tengok katun dengan adik adik dia ar apa lagi.

ni semalam dengan Syida

berjam jam jam jam dekat rumah dia.. sampailah Ibu datang nak suruh aku balik. hahahaha jangan gelak. ye memang aku dijaga rapi k. walaupun datang sendiri naik vrom vromm..Ibu tetap datang jengah aku suruh balik. yela memandangkan masa tu dah nak dekat pukul 6 petang. aku pun.....emmm ni part yang aku tak suka. peluk dengan dia... then erghhhhh.... sebaknyaa.... kenapa kau pindah Iliya.... habis lepas ni aku nak lepak dengan siapa lagi... apa ni.......... sapa nak jadi punching bag aku... hehehe apa apa pun... kau tau aku sayang kau sangat. ok lah tu semalam aku bawak sepotong kek feberet kau. and hari ni aku bawak memories board untuk kau simpan sampai bila bila. tunggu aku datang sana k. love you, sahabat.



No comments:

Post a Comment