Tuesday, October 15, 2013

Review: Shawl Labuh dari Miss Vintage Shop

salam semua. Salam AidilAdha dan maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri ini. makan lembu tu janganlah pelahap sangat ye... nanti bertengkek tengkek lemak dalam badan tu. hehehee.. ok hari ni nak update pasal shawl labuh yang aku pakai pagi tadi bersama dress Ibu beli masa aku form.........FORM TWO! hahahahaa.. tapi tahun ni aku pakai baru Ibu kata lawa.... so bayangkan aku pakai masa dolo dolo... bapakkk besar! hahahah gelebehhhh je... but now baru nampak sesuai dengan badan aku. kihkihkih.. pape pun... nak bagitahu shawl yang aku beli dekat Miss Vintage Shop sangat best! nak tau kenapa? k ni aku senaraikan semua tentang kebaikan yang aku dapat masa beli dan selepas beli dan masa pakai...

1. labuh
2. tak jarang
3. murah dan berbaloi
4. senang iron
5. senang bentuk
6. layanan dari tuan empunya kedai best!
7. penghantaran yang cepat
8. pakaian yang dijual semua MURAH GILA!
9. pakaian yang banyak pilihan sampai rambang mata!
10. takkan keciwa!




ownernye yang tengah tengah tu. Kak Aimi comel lote.. hehehehee dia baik sangat tauuu.. ok ni aku bagitahu serba sedikit apa yang dijual dekat online shop ni.. untuk pengetahuan korang semua.. kebanyakkan pakaian yang Kak Aimi jual harga semampu orang macam pelajar sekolah macam hakuuuu ni nak beli.. hahahaa serious murah! mana nak dapat dah baju RM 5 - RM 10??? yang lawa! yang berkualiti sama dengan pakaian berjenama! mana mana?? kenapa murah sangat? Kak Aimi kata semua ni bukan BUNDLE hokeyyyyy... ni semua dia dapat dari kedai pakaian pakaian berjenama sendiri.. so jangan nak kata bundle bundle pulak k. tak baik fitnah orang..

Vintage Dress
price: RM 5
size: freesize


Vintage Blouse
price: RM 10
size: M & L


Blouse
price: RM 6
size: M & L


1 set Blouse + Vintage Pants
price: RM 15
size: M


Vintage Blazer
price: RM 10
size: freesize


hahahaa k dah.. tak puas? apa lagi.. p la cuci mata sendiri dekat Instagram and Facebook Miss Vintage Shop. lagi banyak pilihan dan yang best, harga yang murah murah!!! selamat bershopping... ^_^

instagram: @missvintageshop_aimibaharin
facebook: Miss Vintage Shop

To order/wholesale: 
SMS/Whatsapp: +60133553059
postage: RM 6 (SM) RM 10 (SS)

No comments:

Post a Comment