Tuesday, November 27, 2012

Shopping Online Shop

salam semua. ok hari ni dah stay Ulu Yam balik. takde la boring mana hari pertama. then akak suruh balik Pelis balik, oh bukan taknak. tapi penat ulang-alik. tahu penat? penat. ye penat. penat.. oh penat. ye sangat penat. ok.. tadi banyak mengemas. tahu jela bila rumah tinggal ni. sangat bersepah. sebab semalam baru hujan lebat katanya.. so kemas kemas la sikit sikit. tak larat sangat. ok tujuan aku post. saje nak post pasal shopping dalam talian. eh best ke? tah la.. aku kureng sikit. tengok barang la kot. macam pakaian, aku lebih tergoda bila melihat.. dan bila kita melihat, kita akan jatuh cinta.. macam pakaian tu semua menari Tango suruh kita beli dorang. mana tak cair! hahahaa.. imaginasi lebih kan? so what! 

aku takde la pengalaman shopping online ni, tapi abang and adik aku penah la shopping online. dekat satu 'kedai' ni. agak murah. dan agak boleh dipercayai. selama abang and adik aku berurusan, takda hal lagi la.. tak tahu la orang lain ada kena 'kencing' ke.. tah! aku tengok dorang ok je.. so saja saja pada malam yang indah nan suci dan tengah demam ni, haih... demam pulak. sebab beli ayam segar dekat Batang Kali punya pasai la.. hish! ada pengalaman. k sangat sejuk dan sejuk sangat. eh sambung balik pasal 'kedai' tu.. ni link nye.. korang boleh tengok la dekat sana.. macam macam ada.. Selamat Berbelah.. ahaks!


http://www.1shopping.com.my/