Saturday, October 27, 2012

Selamat Hari Raya AidilAdha

salam semua. sihat? oh harini raya. Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua pembaca blog aku yang tak seberapa ni. cewah ayat merendah diri! hahahaa.. mesti ada yang balik kampung kan? mesti best gila kan? mesti terharu habis la kan.. tung la.. dapat balik kampung. dapat bersama family lain.. berkumpul adik beradik semua. wahhhh.. *lap air mata* aku tak dapat balik sebab masa tak mengizinkan. takpe takpe.. 13.11.12 ni aku balik Selangor. jumpa adik beradik.. jumpa member member.. jumpa orang tersayang... tettt! hahahaa.. tersayang tu abang abang and kakak kakak angkat la.. tengok dah fikir lain. aku still single la.. eh eh berapa hari je lagi nak genap 1tahun aku single.. ohhhhhh terharunya.. *lambai lambai ala ratu* 

so harini ibu masak Laksa Kedah *my fav tuuuuuuu* and Laksa Johor. pehhhh puas makan dua jenis laksa ni.. memang terbaik ar laksa ibu masak. tak pernah yang tak habis! then buat open house kecil kecilan.. ramai jugak la yang datang. yang rapat rapat je. member aku just Ekin and Cici je datang. sebab yang lain ada yang balik kampung and buzy. raya kan? mestilah ramai buzy sebab masing masing buat rumah terbuka. hish! rindunya dekat Abang Ijan. sebab dia sorang je adik beradik aku yang beraya sendirian.. dekat Maktab Pengguruan dia tu.. dia tak boleh balik sebab Isnin ni dia ada exam. so Abang Ijan, All the best! nanti Miya and Afi balik, KITA ENJOYYYY!!! hohohohoooo sukanya sukanya..

 with Ibu and Ayah

 Juadah pagi raya.. nyum nyum!

 anak dara ok.. hahahaa :D

Cici and Ekin